martes, 26 de mayo de 2015

Práctica 8 Canción del lunes (Ignacio Yarza)

Amancio Prada interpreta «Adiós ríos, adiós fontes» de Rosalía de Castro 
Del campo a la ciudad, de España a América, de África a Europa, pero un mismo movimiento, una misma necesidad: seguir caminando.




Adiós ríos, adiós fontes
adiós, regatos pequenos;
adiós, vista dos meus ollos,
non sei cándo nos veremos.
Miña terra, miña terra,
terra donde m’eu criei,
hortiña que quero tanto,
figueiriñas que prantei.
Prados, ríos, arboredas,
pinares que move o vento,
paxariños piadores,
casiña d’o meu contento.
Muiño dos castañares,
noites craras do luar,
campaniñas timbradoiras
da igrexiña do lugar.
Amoriñas das silveiras
que eu lle daba ó meu amor,
camiñiños antre o millo,
¡adiós para sempre adiós! (Fragmento del poema)

No hay comentarios:

Publicar un comentario